Przejdź do treści
Strona główna » Teoria żeglowania » Strona 2

Teoria żeglowania

145-10-TŻ-ŻEGLARZ

Gdy jacht ma tendencje do odpadania, mówimy iż jest: Gdy jacht ma tendencje do odpadania, mówimy iż jest:

141-8-TŻ-ŻEGLARZ

Żeglując na pełnych żaglach odczuwamy: Żeglując na pełnych żaglach odczuwamy:

139-7-TŻ-ŻEGLARZ

Żeglujesz bajdewidem prawego halsu, przechodzisz do półwiatru tego samego halsu, mówimy wówczas, że : Żeglujesz bajdewidem prawego halsu, przechodzisz do półwiatru tego samego halsu, mówimy… Read More »139-7-TŻ-ŻEGLARZ

137-6-TŻ-ŻEGLARZ

Przechodząc przez linię wiatru z bajdewindu jednego halsu do bajdewidu drugiego halsu robimy: Przechodząc przez linię wiatru z bajdewindu jednego halsu do bajdewidu drugiego halsu… Read More »137-6-TŻ-ŻEGLARZ

135-5-TŻ-ŻEGLARZ

Zawietrzność jachtu zmniejsza się gdy: Zawietrzność jachtu zmniejsza się gdy:

175-18-TŻ-ŻEGLARZ

Czy kształt kadłuba śrudlądowego jachtu mieczowego ma wpływ na przechył jachtu. Czy kształt kadłuba śrudlądowego jachtu mieczowego ma wpływ na przechył jachtu.

160-17-TŻ-ŻEGLARZ

Dlaczego jacht może płynąć w kierunku „na wiatr” ? Dlaczego jacht może płynąć w kierunku „na wiatr” ?

74-1-TŻ-ŻEGLARZ

Jacht płynący w przechyle na burtę zawietrzną będzie Jacht płynący w przechyle na burtę zawietrzną będzie

174-15-TŻ-ŻEGLARZ

Co ma największy, decydujący wpływ na stateczność poprzeczną śródlądowego jachtu mieczowego? Co ma największy, decydujący wpływ na stateczność poprzeczną śródlądowego jachtu mieczowego?